Retour- en Restitutiebeleid

Laatst bijgewerkt op 1 februari 2024

1. Retourbeleid

1.1. We hopen dat je tevreden bent met je aankoop bij Ai-Wall-Art. Mocht je echter om welke reden dan ook niet helemaal tevreden zijn, bieden wij een retourbeleid om jouw ervaring zo soepel mogelijk te maken.

1.2. Je hebt het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling een retouraanvraag in te dienen.

1.3. Producten moeten ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking worden geretourneerd.

2. Retourprocedure

2.1. Om een retour aan te vragen, neem contact op met onze klantenservice via jeraino@ai-wall-art.nl.

2.2. Vermeld duidelijk je naam, bestelnummer, en de reden voor de retour.

2.3. Na goedkeuring ontvang je instructies voor het retourneren van het product.

2.4. De kosten en verantwoordelijkheid voor retourzendingen liggen bij de Koper, tenzij anders overeengekomen.

3. Restitutiebeleid

3.1. Zodra het geretourneerde product is ontvangen en gecontroleerd, zullen we overgaan tot restitutie.

3.2. De terugbetaling omvat de kosten van het product en de initiële verzendkosten, met uitzondering van eventuele extra kosten als gevolg van specifieke leveringsverzoeken.

3.3. Restituties worden verwerkt binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde product.

4. Uitzonderingen

4.1. Aangepaste of gepersonaliseerde producten komen mogelijk niet in aanmerking voor retournering, tenzij er sprake is van fabricagefouten.

4.2. Bederfelijke goederen, hygiëneproducten en digitale producten zijn niet retourneerbaar, tenzij defect.

5. Klachten

5.1. Als je een defect product hebt ontvangen of een klacht hebt over de uitvoering van de overeenkomst, neem dan contact op met onze klantenservice.

5.2. Klachten dienen zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontdekking, schriftelijk te worden gemeld.

6. Contact

Voor verdere vragen of hulp met betrekking tot retourneringen en restituties, neem contact op met onze klantenservice via jeraino@ai-wall-art.nl.